Vauhdin kioskitoiminta

Vauhdin kilpailuissa pidettävän kioskin tuotolla tuetaan seuran junioritoimintaa.

Tule mukaan kioskitoimintaan - vapaaehtoisvoimia tarvitaan aina!

Toijalan urheilukentän kioskissa Vauhdin kioskiväki myy kahvia & teetä, pullaa, voileipiä & sämpylöitä, makeisia, pillimehuja jne. Lisäksi paistetaan grillimakkaraa ja isoimmissa kisoissa muurinpohjalättyjä.

Tämä kaikki kysyy tekijöitä. Kioskissa (sisällä) olisi hyvä olla pari henkilöä, ja ulos makkaran- ja lätynpaistoon tarvitaan mielellään 2-4 henkilöä lisää.

Kenenkään ei tarvitse sitoutua olemaan mukana jokaisessa Vauhdin kisassa. Jos pääset osallistumaan yhteenkin tapahtumaan kesän aikana, se on jo iso apu! Kioskitoimintaan ovat tervetulleita niin naiset kuin miehet sekä nuoret! Houkuttele siis mukaan perheenjäseniäsi, kavereitasi, naapureita jne.

Kioski on tärkeä osa onnistunutta kisatapahtumaa. Tuotolla rahoitetaan seuran junioritoimintaa. Kisa muistetaan hyvin hoidetusta kioskista, hyvästä valikoimasta ja iloisesta palvelusta. Monet perheet tulevat kisatapahtumiin ilman omia eväitä tai eväät loppuvat kesken - silloin hyvällä valikoimalla varustettu kioski saa nälkäiset vatsat rauhoittumaan, ja kolottava kahvihammaskin rauhoittuu. Hyvin hoidetusta kioskista ja iloisesta tunnelmasta olemme saaneet ennenkin positiivista palautetta.