Vauhdin kioskitoiminta

Toijalan Vauhti logo

Vauhdin kilpailuissa pidettävän kioskin tuotolla tuetaan seuran junioritoimintaa.

Tule mukaan kioskitoimintaan - vapaaehtoisvoimia tarvitaan aina!

Toijalan urheilukentän kioskissa Vauhdin kioskiväki myy kahvia & teetä, pullaa, voileipiä & sämpylöitä, makeisia, pillimehuja jne. Lisäksi paistetaan grillimakkaraa ja isoimmissa kisoissa muurinpohjalättyjä.

Tämä kaikki kysyy tekijöitä. Kioskissa (sisällä) olisi hyvä olla pari henkilöä, ja ulos makkaran- ja lätynpaistoon tarvitaan mielellään 2-4 henkilöä lisää.

Kenenkään ei tarvitse sitoutua olemaan mukana jokaisessa Vauhdin kisassa. Jos pääset osallistumaan yhteenkin tapahtumaan kesän aikana, se on jo iso apu! Kioskitoimintaan ovat tervetulleita niin naiset kuin miehet sekä nuoret! Houkuttele siis mukaan perheenjäseniäsi, kavereitasi, naapureita jne.

Kesällä 2017 kioskitoiminnan vastuuhenkilö Teija Sonninen huolehtii pääsääntöisesti hankinnoista kioskiin, joten apuvoimia tarvitaan lähinnä paikan päälle valmistelemaan kioskia, myymään, keittämään kahvia, tekemään voileipiä ja sämpylöitä, pussittamaan irtokarkkeja, paistamaan makkaraa ja lättyjä, kantamaan pöytiä ja tuoleja, pystyttämään telttaa jne. Joskus voidaan vaikka paistaa vohveleita.

Kioskilla on erittäin tärkeä rooli osana onnistunutta kisatapahtumaa. Tuotolla rahoitetaan seuran junioritoimintaa. Kisa muistetaan hyvin hoidetusta kioskista, hyvästä valikoimasta ja iloisesta palvelusta. Monet perheet tulevat kisatapahtumiin ilman omia eväitä tai eväät loppuvat kesken - silloin hyvällä valikoimalla varustettu kioski saa nälkäiset vatsat rauhoittumaan, ja kolottava kahvihammaskin rauhoittuu. Hyvin hoidetusta kioskista ja iloisesta tunnelmasta olemme saaneet ennenkin positiivista palautetta.

Ota siis yhteyttä Teijaan, jos olet kiinnostunut ahkeroimisesta kioskissa!

Puh. 040 555 3178 tai teija.sonninen(at)konetera.com