Kahvakuulatreenit siirtyvät Monarin juoksusuoralle maanantaista 9.10. alkaen

3.10.2017

Kahvakuulaharjoitukset siirtyvät urheilukentältä Monarin juoksusuoralle. Treenit pidetään maanantaisin klo 18:30 alkaen. Ensimmäiset harjoitukset Monarilla ovat maanantaina 9.10.

Harjoitukset on tarkoitettu n. 11-vuotiaille ja sitä vanhemmille vauhtilaisille urheilijoille ja aikuisille. Entiset ja uudet harjoittelijat tervetuloa mukaan! Ohjatut harjoitukset sisältyvät Vauhdin toimintamaksuun ja/tai jäsenmaksuun.

Vauhdilla on hyvä valikoima kahvakuulia ja jumppamattoja paikan päällä, joten et välttämättä tarvitse omia varusteita. Ota juomapullo ja 'hikirätti' kuitenkin mukaan.

Tule ajoissa paikalle, treeni alkaa lämmittelyllä klo 18:30.

Kahvakuularyhmällä on oma WhatsApp-ryhmä, jonka kautta viestittely harjoituksista tapahtuu pääsääntöisesti.

Treenin jälkeen innokkaimmat käyvät vielä pulahtamassa järveen Toijalan Satamassa (ilman saunaa). Tervetuloa mukaan myös tähän!

Lisätietoja:
- Tupulta, puh. 040 821 0346, tuulikki.moisio(at)upm.com
- https://toijalanvauhti.yhdistysavain.fi/yleisurheilu/harjoitukset/kahvakuulaharjoitukset/