Forssa-Akaa ottelun voitto tällä kertaa Forssaan - Yhteispisteet ja tulokset

6.7.2018

Seurakilpailun pisteet (Forssa – Akaa)

Tytöt: 128 -109

Pojat: 91 – 70

Lopputulos: 219 – 179

Tulokset >>>

* * * * *

Seuraottelussa Viialan Valtti ja Toijalan Vauhti muodostavat yhteisen Akaa-joukkueen. Yhteiskuljetus bussilla: lähtö S-Marketin parkkipaikalta klo 9.

Aika:
- lauantai 7.7.2018 klo 11:00 alkaen. Ilmoittautumiset Kilpailukalenterin kautta to 5.7. mennessä; HUOM! P/T7-vuotiaiden sarjassa ilmoittaudutaan osoitteeseen: eila.savage@surffi.net
- lähtö S-marketin parkkipaikalta klo 9. Ainakin yksi huoltaja voi tulla pienimpien urheilijoiden mukaan bussiin. Myös kimppakyyteihin pääsee.
- lisätietoja Karilta, p. 040 527 7360, kari.uolamo(at)tieto.com

Lajit ja sarjat:
N/M17: 100m, 3-loikka, kuula, 4 x 400m
T/P15: 100m, 800m, korkeus, keihäs, 4 x 400m
T/P13: 60m, 1000m, seiväs, kiekko, 4 x 400m
T/P11: 1000m, 60m aj, pituus, keihäs, 4 x 400m
T/P9: 40m, 1000m, pituus, kuula, 4 x 400m
T/P7: 40m, pallo, 4x200m -> HUOM! 7-vuotiaiden sarjaan ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen: eila.savage@surffi.net

Ottelun säännöt:

• Seura voi asettaa rajoittamattoman määrän osanottajia lajiin, mutta joukkueen kahden parhaan urheilijan tulokset huomioidaan seuraottelun pistelaskussa.
  • Yksilölajeissa osallistumisoikeus kahteen lajiin/kilpailija + viesti, (ei upk osanottajia)
  • Kilpailija voi osallistua oman sarjansa tai vanhemman ikäluokan lajeihin, mutta vain yhteen sarjaan yksilölajeissa.
  • Palkinnot jaetaan todellisten tulosten perusteella eli palkinoille voi päästä yhden seuran kolme urheilijaa.
  • Viestin voi juosta muussakin sarjassa, mutta vain yhdessä viestijuoksussa.
  • Ilmoittaudu kilpailuun kilpailukalenterin kautta to 5.7. mennessä
  • Vauhti maksaa osallistumismaksut.

Kilpailun päätteeksi sukellamme Vesihelmen kylpylään – Vauhti maksaa urheilijoiden pääsymaksut!

Kaikki mukaan!

Kuntaottelun voitto meni tällä kertaa Forssaan, mutta Toijalan Vauhdin ja Viialan Valtin urheilijoista koostuva Akaan joukkue antoi hyvän vastuksen. Kotimatkalla pulahdettiin vielä kylpylä Vesihelmeen.