Yleisurheiluharjoitukset

YLEISURHEILUN KESÄKAUSI  2024

Yleisurheilun kesäkausi käynnistyy ti 14.5.2024 kesäkauden info-tilaisuudella Toijalan uudistuneella urheilukentällä.

Harrasteryhmä Tossut 4-6-vuotiaille urheilijoille

Harrasteryhmä Lenkkarit 7-9-vuotiaille urheilijoille

Kilparyhmä Pikku Piikkarit v. 2011-2014 syntyneille urheilijoille

Kilparyhmä Piikkarit v. 2010 ja tätä aikaisemmin syntyneille urheilijoille

Tarkemmat kuvaukset ryhmistä ja harjoituksiin ilmoittautumislinkki alempana.

Tervetuloa mukaan liikkumaan hyvään seuraan!

**************************************************************************************

Harrasteryhmä Tossut on suunnattu 4-6-vuotiaille urheilijoille.

Harjoitusvuorot ovat kerran viikossa tiistaisin klo 17:30-18:30 Toijalan urheilukentällä.

Harjoitukset käynnistyvät tiistaina 21.5.

Ohjaajina toimivat Julia Talvitie, Milla Sannamo, Taika Ojanen.

Kesäkauden toimintamaksu on 80 €.  Toimintamaksusta saa alennusta 40 €, mikäli auttaa kahden kilpailun järjestelyissä. Tällöin toimintamaksuksi muodostuu 40 €.

Lisäksi urheilijoiden toivotaan hankkivan Suomisportin kautta lisenssi, joka sisältää kilpailuluvan ja vakuutuksen. Lisenssin hinta on 14 €.  Lisenssien hankinnasta lisätietoa jäljenpänä.

Harrasteryhmä Lenkkarit on suunnattu 7-9-vuotiaille urheilijoille.

Ryhmä on tarkoitettu urheilijoille, jotka haluavat liikkua monipuolisesti eri yleisurheilulajien parissa.

Ryhmän harjoitukset ovat tiistaisin ja torstaisin klo 18:00 – 19:30 Toijalan urheilukentällä.

Ryhmän harjoitukset käynnistyvät torstaina 16.5. klo 18:00.

Ohjaajina toimivat Kari Uolamo, Kerttu Kovero, Anni Vilpas, Jonna Uolamo, Lotta Sannamo ja Mikaela Pekola.

Kesäkauden toimintamaksu on 120 €.  Toimintamaksusta saa alennusta 60 €, mikäli auttaa kahden kilpailun järjestelyissä. Tällöin toimintamaksuksi muodostuu 60 €.

Lisäksi urheilijoiden toivotaan hankkivan Suomisportin kautta lisenssi, joka sisältää kipailuluvan ja vakuutuksen. Lisenssin hinta on 7-vuotiailla (s. 2017) 14 € ja vanhemmilla 29 €.  Lisenssien hankinnasta lisätietoa jäljenpänä.

Nuorempien kilparyhmä Pikkupiikkarit on tarkoitettu v. 2011-2014 syntyneille.

Ryhmä on tarkoitettu tavoitteellisemmin harjoitteleville v. 2011-2014 syntyneille urheilijoille. Harjoitusvuorot ovat tiistaisin ja torstaisin klo 18.00-19.30 Toijalan urheilukentällä.

Harjoittelemme monipuolisesti perusliikunta huomioiden. Juoksemme, hyppäämme, heitämme ja teemme erilaisia oheisharjoitteita mm. liikkuvuuden lisäämiseksi. Ryhmässä kannustetaan myös aktiiviseen kilpailemiseen.

Harjoitukset alkavat torstaina 16.5. klo 18.

Lisäksi urheilijoiden tulee hankkia Suomisportin kautta lisenssi, joka sisältää kipailuluvan ja vakuutuksen. Lisenssin hinta on 29 €.  Lisenssien hankinnasta lisätietoa jäljenpänä.

Vanhempien kilparyhmässä urheilevat v. 2010 syntyneet ja vanhemmat.

Ryhmä on tarkoitettu urheilijoille, jotka sitoutuvat tavoitteelliseen ja säännölliseen harjoitteluun ja osallistuvat kilpailuihin kesäkaudella. Ryhmän urheilijoilta edellytetään ohjatun harjoittelun lisäksi valmiutta omatoimiseen harjoitteluun.

Harjoitusten käynnistymisestä ja kellonajoista kerrotaan lähemmin 15.5. tiedotustilaisuudessa.

Ohjaajina ryhmässä ovat Riitta Lehtonen ja Piia Pentinniemi.

Lisäksi urheilijoiden tulee hankkia Suomisportin kautta lisenssi, joka sisältää kilpailuluvan.  Lisenssin hinta on 29 €.  Lisenssien hankinnasta lisätietoa jäljenpänä.

Toimintamaksu maksetaan Toijalan Vauhdin tilille FI15 5472 0450 0959 20 ilmaisen tutustumiskerran jälkeen.

Toimintamaksu sisältää harjoitusten ohjauksen, ilmaisen osallistumisen Vauhdin kilpailuihin, kilpailukohtaiset palkinnot, osallistumismaksut piirinmestaruus-, aluemestaruus- ja SM-kilpailuihin sekä seuraotteluihin. Kauden päätyttyä kaikki mukana olleet palkitaan kauden päätöstilaisuudessa elokuussa.

Ohje lisenssien hankintaan tästä linkistä >>>

Ilmoittaudu kesän harjoituksiin tästä linkistä >>>