Sunnuntaina 9.3. jatketaan taas kahvakuulatreenejä!

24.2.2014

Sunnuntaina 9.3. treenit taas jatkuvat klo 13, tv. Tupu

* * * * *

Kahvatreeneistä ilmoitetaan kotisivuilla kohdassa Harjoitukset ja Akaan Seudun seurapalstalla.

Harjoitusten peruutuksista ilmoitetaan myös Yleisurheilu-sivun Ajankohtaisisissa. Seuraa säännöllisesti kotisivuja. Viime hetken peruutuksista (esim. sairaustapauksissa) pyritään ilmoittamaan myös tekstiviestillä.

Tervetuloa mukaan niin entiset kuin uudet kahvakuulailijat!

* * * * *

Vauhdin ohjatut kahvakuulatreenit on tarkoitettu vauhtilaisille urheilijoille alkaen n. 11-vuotiaista, urheilijoiden vanhemmille, ohjaajille, toimitsijoille ja muille Vauhdin toiminnassa mukana oleville. Voit tulla mukaan koska tahansa, sillä lajiin pääsee sisään helposti.

Paikalla on tarjolla eri painoisia kuulia, joten et välttämättä tarvitse omaa. Jos kuitenkin omistat kuulan, ota se mukaan, niin kuulat riittävät paremmin kaikille. Juomapullo ja hikirätti kannattaa myös varata mukaan.

Lisätietoja Tupulta, puh. 040 821 0346 tai tuulikki.moisio(at)upm.com.

Kahvakuulaharjoittelu kehittää monipuolisesti lihaskuntoa, koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta sekä nostaa sykettä. Harjoittelu tapahtuu musiikin säestyksellä, kuitenkin omaan tahtiin liikkeitä tehden ja itselle sopivan painoisilla kuulilla. Voit kertoa Tupulle toiveitasi musiikista!

* * * * *

Tutustu myös Suomen kahvakuula ry:n sivuihin >>> - saat sieltä lajiin liittyvää lisäinformaatiota.