Toijalan Vauhdin yleisurheiluharjoitukset kesällä 2013

21.5.2013

Tiistaina(21.5.) ja torstaina (23.5.) mukana Vauhdin seuramallisto ja sovituskokoja. Muistakaa hoitaa yhteystiedot ja toimintamaksut kuntoon, jolloin voimme tilata urheilijoille lisenssin.

Mukaan voi myös tulla kesken kaudenkin!

Toijalan Vauhdin yleisurheilukalenteri 2013 (PDF)

Kysymykset toiminnasta jne. voi lähettää osoitteessa:

HUOM! Jos olet ilmoittautunut koko vuodelle, asia on kunnossa.

Ilmoittautuminen:
Harjoituksiin voi ilmoittautua osoitteessa: http://toijalanvauhti.yhdistysavain.fi/yleisurheilu/lomakkeet/

HUOM! muistakaa ilmoittautua mahdollisimman nopeasti, jolloin voimme tilata kesäkauden maksaneille urheilijoille lisenssin. Tarkemmat tiedot lisenssistä löydät täältä.

Harjoitukset:
Harjoitukset aloitetaan tiedotustilaisuudella 16.5. Toijalan urheilukentällä, jossa jaetaan tietoa toiminnasta ja vastaillaan kysymyksiin. Ensimmäiset viralliset harjoitukset 21.5. Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat urheilijat!

4-6 -vuotiaat harjoittelevat tiistaisin klo 18.00 - 19.00  Toijalan urheilukentällä (joka toinen tiistai leikkimieliset viikkokilpailut).

7-10 -vuotiaat harjoittelevat tiistaisin ja torstaisin klo 18.00 - 19.30 Toijalan urheilukentällä (pääsääntöisesti joka toinen torstai viikkokilpailut, joissa käydään läpi kolme harjoiteltua lajia)

11-15 -vuotiaat harjoittelevat tiistaisin ja torstaisin klo 18.00 - 19.30 Toijalan urheilukentällä (pääsääntöisesti joka toinen torstai viikkokilpailut, joissa käydään läpi kolme harjoiteltua lajia).

Tarkemmat tiedot harjoituksista löydät täältä.

Kilpailut:
Toijalan Vauhti järjestää kesän aikana kilpailuja, joista ei peritä maksua Vauhdin urheilijoilta: Lisäksi Vauhti tukee urheilijoita, jotka osallistuvat pm-kilpailuihin maksamalla osallistumismaksut. Urheilijat voivat ilmoittautua kilpailuihin itse kilpailukalenterin kautta tai ilmoittaa harjoituksissa ohjaajille.

Tarkemmat tiedot kilpailuista löydät ajankohtaispalstalta, kilpailukalenterista ja kilpailutosiosta