Toijala Hölkkä lauantaina 20.4.2013 lähtö klo 12.00

20.4.2013

Tervatuloa Toijalan Vauhdin järjestämään 31. Toijala Hölkkään!

TULOKSET 2013:

20.04.2013 Toijala Hölkkä 2013 tulokset

Toijala Hölkällä on jo vuosikymmenten mittaiset perinteet, ja sitä perinnettä jatkamme innokkaasti myös tänä vuonna! Toivotamme Sinut lämpimästi tervetulleeksi hölkkätapahtumaamme Akaan Toijalaan aloittamaan kevään juoksukautta! Alla on tietoja tapahtumasta ja ohjeita kilpailijoille, tutustu niihin.

Saavuthan hyvissä ajoin paikalle varmistamaan osallistumisesi tai ilmoittautumaan, niin saamme kilpailut käyntiin aikataulun mukaisesti.

Kisakeskus:
Nahkialan koulu, Mäntysalontie 3, Toijala, Akaa.

Ohjeet:

P10: maantiejuoksu 3 km
T10: maantiejuoksu 3 km

Reittiopastus:
Reitit on merkitty värillisin nauhoin sekä risteyskohdat kyltein ja kalkilla; joissakin kohdin on lisäksi toimitsijoita opastamassa. Kisakeskuksessa on reittikartat, samoin Vauhdin kotisivuilla. 10 km:llä on kilometrin välein tolpat, jotka kertovat jäljellä olevan matkan.

10 km:llä on juottopiste. Tarjolla on vettä, mehua ja Mehiläisenpisto-urheilujuomaa (sis. vettä, hunajaa, sitruunamehua ja merisuolaa).

Joukkuekilpailu:
10 km:llä joukkuekilpailu seuroille, yhdistyksille, yrityksille, kaveriporukoille jne. 3-henkisin sekajoukkuein.

ENNAKKOILMOITTAUTUMINEN - to 18.04.2013 mennessä:
http://www.kilpailukalenteri.fi/?cs=16&nid=8549  (SUL:n yleisurheilupassin omistavat)

tai oheisella sähköisellä lomakkeella: ilmoittautuminen

Osallistumismaksut:
Aikuiset 15 €, jälki-ilmoittautuminen 20 €.
Juoksija-kortilla 12 €, jälki-ilm. 15 €.
Nuorten sarjat 6 €, jälki-ilm. 10 €.

10 ja 5 km:llä osallistumismaksu sisältää osallistumismitalin sekä hedelmän + juomat maalissa sekä 10 km:llä myös juottopisteellä. Juomat käsittävät mehun / Mehiläisenpisto-urheilujuoman, joka sis. vettä, hunajaa, sitruunamehua ja merisuolaa.

Nuorten sarjoissa osallistumismaksu sisältää mehun/Mehiläisenpisto-urheilujuoman ja hedelmän maalissa.

HUOM. Toijalan Vauhdin jäseniltä ei peritä osallistumismaksua.

Maksut tilille 547204-595920 / Toijalan Vauhti

Palkinnot:
Joka sarjassa kolmelle parhaalle pokaalit.
5 km:llä ja 10 km:llä kaikille osallistumismitali.

Joukkuekilpailussa kolmen parhaan joukkueen jäsenille pokaalit ja voittajajoukkueen jäsenille Kymppi-Maukkaat Oy:n ruokakassit!

Muuta:
Kisakeskuksessa toimii kisakioski, josta saa kahvia, teetä, mehua, makeisia, pullaa, grillimakkaraa ym.

Koulun pukuhuoneet ja suihkut ovat kilpailijoiden käytettävissä.

Tiedustelut:
Tuulikki Moisio, tuulikki.moisio(at)upm.com tai puh. 040 821 0346

Tulokset 2011 & 2012:
Toijala Hölkkä 21.4.2012 (tulokset)
Toijala Hölkkä 16.4.2011 (tulokset)

Järjestävä seura
Toijalan Vauhti

TERVETULOA JUOKSEMAAN!

PS. Laita kalenteriisi ylös myös Akaan Mesihölkkä (= Akaan Syyshölkkä) la 21.9. klo 12:00. Sarjat ja matka M/N 25 km (Jalanti-järven ympärijuoksu) ja 10 km. Hölkkätapahtuma liittyy Akaan kaupungin Makea Akaa -kaupunkimehiläistarhaushankkeeseen. Lisätietoja hölkkätapahtumasta kesän kuluessa, seuraa kotisivujamme - paljon mukavaa oheisohjelmaa tiedossa!

Lisätietoja Makea Akaa -hankkeesta Akaan kaupungin sivuilla >>>

Järj. Toijalan Vauhti