Kari Uolamo valittiin Vuoden Kuhnuriksi Hunajahulinoilla

22.8.2022

Toijalan Vauhdin yleisurheilujaoston puheenjohtaja, seuran monitoimimies ja Toijalan yleisurheilun kivijalka Kari Uolamo valittiin Vuoden Kuhnuriksi Hunajahulinoiden toritapahtumassa Toijalan torilla lauantaina 20.8.2022. Vuoden Kuningattareksi valittiin puolestaan Ukraina-vapaaehtoiset eli Turvapaikan hakijoiden tukiverkosto.

Kari on tehnyt pitkäjänteistä työtä seurassa jo useamman vuosikymmenen ajan. Hänet palkittiin Suomen Urheiluliiton kultaisella ansiomerkillä Vauhdin 115-vuotisjuhlassa viime keväänä.

Karin tavoitteena on aina ollut luoda mahdollisimman matala kynnys lapsille liikunnan harrastamiseen niin, että liikunnasta muodostuisi elinikäinen tapa. Hän on myös innostanut nuoria pysymään mukana Vauhdin vapaaehtoistyössä, esim. harjoitusten ohjaajina ja kilpailujen toimitsijoina sen jälkeen, kun he ovat "kasvaneet yli" varsinaisesta harjoitus- ja kilpailutoiminnasta.

Vauhtilaiset onnittelevat lämpimästi Karia saamastaan huomionosoituksesta!

Kari Uolamo on paitsi organisoinut ja ohjannut lasten ja nuorten harjoitus- ja kilpailutoimintaa, myös kannustanut nuoria toimitsijatehtäviin. Kuvassa Kari perehdyttää Lotta Sannamoa tulospalvelun hoitamiseen.