Yleisurheiluharjoitukset

YLEISURHEILUN TALVIKAUSI  2018-2019 (22.10.2018 - 7.4.2019)

Ilmoittaudu talvikaudelle 2018-2019
Voit ilmoittautua alustavasti myös ohjaajille tulemalla paikan päälle harjoituksiin. Jos päätät jatkaa harrastusta, ilmoittautu oheisen linkin kautta ja täytä tarvittavat tiedot.

HUOM! Voit tulla mukaan, vaikka sinulla ei olisi aiempaa yleisurheilutaustaa.

HUOM! Seurojen yhteiset treenit lajipäivien merkeissä 2018-2019, ks. ohjelma - Tarkoitettu 12-vuotiaille ja sitä vanhemmille.

Talvikauden toimintamaksu sisältää ohjatut harjoitukset, yleisurheilulisenssin (sisältää tapaturmavakuutuksen) sekä ilmaisen osallistumisen pm-, SM- ja Vauhdin kilpailuihin sekä 50 % alennuksen piiri- ja alueleirityksistä.

Harjoituksiin kuuluu ikäryhmästä riippuen erilaista monipuolista liikuntaa, kuten juoksu- ja koordinaatioharjoituksia, peruskuntoa, viestejä, lajiharjoituksia, pelejä, nuoremmille liikunnallisia leikkejä jne.

Lisäksi ohjelmassa on seuran omia kisoja juoksusuoralla, leirejä, erillisiä lajitekniikkaharjoituksia, kilpailemisesta kiinnostuneille hallikisoja etenkin kevätkaudella (pääasiassa Pirkkahallissa, mutta suunnitelmissa on hallikisaretki myös johonkin toiseen halliin), ym. erikseen sovittavaa toimintaa. Osasta tapahtumia voidaan periä erillinen maksu. Tavoitteellisesta harjoittelusta ja kilpailemisesta kiinnostuneet voivat osallistua lisäksi Keijon tehotreeneihin. 12-vuotiaille ja sitä vanhemmille on seurojen yhteisiä lajipäiviä Hämeenlinnan Pulleri-hallissa noin kerran kuussa.

Harjoitusten ikäryhmät ovat joustavia, eli urheilija voi siirtyä ryhmästä toiseen liikunnallisen tasonsa mukaan tai esim. sisaruksen kanssa samaan ryhmään. 7-10-vuotiaiden ryhmään voi tulla, vaikkei olisi vielä täyttänyt seitsemää vuotta.

7-10-vuotiaat:

Maanantai monitoimihallin juoksusuora

- klo 17:30-18:45, ohjaajat: Jonna ja Laura

Keskiviikko monitoimihallin juoksusuora

- klo 17:30-19, ohjaajat: Julia ja Petra

10-15-vuotiaat:

Tiistai monitoimihallin juoksusuora

- klo 18:15-20 - Huom! Kokoontuminen ala-aulassa alkulenkille, ohjaajat: Katriina ja Sarianne

Torstai Nahkialan koulun liikuntasali

- klo 18:30-20, ohjaajat: Joni ja Niko

Keijon tehoryhmä

Tehoryhmän harjoitukset on suunnattu niille 10-15-vuotiaille urheilijoille, jotka haluavat kehittyä urheilijana. Tehoharjoitukset täydentävät Vauhdin kaksi kertaa viikossa pidettäviä yleisurheiluharjoituksia.

Ryhmän urheilijat haluavat panostaa urheiluun, he ovat innostuneet harjoittelusta ja heillä on halu osallistua kilpailuihin. Harjoittelu sisältää yleiskunto- ja lajiharjoittelua.

Harjoituksia on mahdollisuuksien mukaan yhdestä kolmeen kertaan viikossa, ja niiden kesto on 1,5 h. Lisätietoja: Keijo Anttonen, puh. 040 589 4277, keijoanttonen(at)hotmail.fi

Kahvakuulaa n. 11-vuotiaista aikuisiin:

Maanantaisin Sontulan koulun liikuntasali klo 18-19  (ryhmä täysi)

Torstaisin Akaanportin Yritystalon liikuntatila (ABC:n vieressä, Kirkonkylän koulun tila) klo 18-19

Ohjaaja: Tupu      Lisätietoja täällä >>>

Lisäksi Vauhdilla on seuraavat vuorot:

- La klo 12-15 Monarin juoksusuora
(- La klo 16-18 Arvo Ylpön koulun liikuntasali - toistaiseksi poissa käytöstä kosteusvahingon takia)
- Su klo 15-19 Monarin juoksusuora

-> tehotreenejä, lajitekniikkaa, päiväleirejä, omatoimista harjoittelua, omia kisoja jne.

Muuta toimintaa talvikaudella:

- hallikisoja, leirejä, retkiä, koulutustilaisuuksia ym. erikseen sovittavia tapahtumia.

MAKSUT TALVIKAUSI 22.10.2018 – 7.4.2019

- 60 euroa
- tilille Toijalan Vauhti / yleisurheilu, Osuuspankki Akaa FI15 5472 0450 0959 20
- jäsenmaksu lähetetään automaattisesti kaikille edellisenä vuonna toiminnassa mukana olleille. Vuonna 2018 jäsenmaksut ovat: v. 2003 ja myöhemmin syntyneet 10 €, vuonna 2002 ja aiemmin syntyneet 15 €, perhemaksu 50 €. Lisätietoja jäsenmaksuista täällä >>>

***) SUL:N YLEISURHEILULISENSSI JA TAPATURMAVAKUUTUS:

13-vuotiaiden ja nuorempien Sporttiturva >>>    (2006 ja myöh. syntyneet)
14-17-vuotiaiden Sporttiturva >>>    (2002-2005 synt. C-vakuutus)

Otamme urheilijoita mukaan toimintaan ympärivuotisesti! Samoin vanhemmat ovat lämpimästi tervetulleita ohjaajiksi, yleisurheilujaostoon, toimikuntiin ja muuhun taustatyöhön!

Lisätietoja:

Kari Uolamo, puh. 040 527 7360