Ohjeet kilpailijoille Toijala Junior Games 12.8.2012

4.7.2012

Ohjeet kilpailijoille Toijala Junior Games 12.8.2012

Päivitetty 3.8.2012

Tervetuloa kilpailemaan Akaan Toijalaan! Toijala Junior Gameseihin on osallistunut aikaisempina vuosina runsaasti kilpailijoita – esim. vuonna 2011 kilpailijoita oli yli 200, joten odotamme runsasta osallistujajoukkoa myös tällä kertaa! Tule siis hyvissä ajoin paikalle varmistamaan osanottosi tai ilmoittautumaan!

Kilpailujen sujuvuuden takia toivomme kilpailijoiden tutustuvan seuraaviin ohjeisiin:

Osallistumisen varmistaminen: kaikki kilpailijat varmistavat osallistumisensa kaikkiin lajeihin kisakansliassa. Varmistus on tehtävä viimeistään tuntia ennen ko. lajin alkua.

Jälki-ilmoittautuminen ja osallistumismaksun maksaminen on hoidettava viimeistään tuntia ennen lajin alkua. Pyri varaamaan mukaasi tasaraha.

Kilpailunumeroita käytetään vain 800 ja 1000 metrin juoksuissa. Numerot jaetaan lähtöpaikalla. Muista palauttaa kilpailunumerosi – niitä ei saa ottaa omaksi !

Pikamatkoilla juoksuerät juostaan suoraan loppukilpailuina.

Välineiden punnitus tapahtuu kisakansliassa. Punnitus on tehtävä viimeistään tuntia ennen lajin alkua.

KENTTÄLAJIEN SUORITUSMÄÄRÄT:
- T7, P7, T9, P9, T11, P11, T13, P13 kenttälajeissa on kaikilla 4 lajisuoritusta

- T15, P15, N17, M17, naiset ja miehet kenttälajeissa suorituksia 3 + 3, eli ensin kaikilla on 3 suoritusta; sen jälkeen 8 parasta jatkaa kolmelle viimeiselle kierrokselle.

KORKEUSHYPYSSÄ (T/P 13) riman nostot ovat:
100-106-111-116-121-125-129-132- +3

JUNNUKEIHÄS JA PALLO
heitetään urheilukentän korkeus- ja seiväshyppypaikkojen puoleisessa päässä.

- - -

Ole ajoissa suorituspaikalla nimenhuutoa ja harjoitussuorituksia varten. Jos osallistujia on paljon, ajoissa paikalla oleminen on sitäkin tärkeämpää, että aikataulussa pysyttäisiin mahdollisimman hyvin.

Kenttälajit joustavat juoksujen suhteen. Juoksut siis juostaan aikataulun mukaisesti, ja juoksuissa mukana oleva kilpailija saa tulla tekemään oman kenttälajisuorituksensa meneillään olevan kierroksen aikana, esim. kierroksen lopussa. Poistumisesta toiseen lajiin on ilmoitettava kenttälajin vastaavalle.

Palkintojenjako pyritään suorittamaan mahdollisimman pian kilpailun loputtua, joten kilpailijoiden toivotaan seuraavan kuulutuksia tarkkaavaisesti. Palkinnot jaetaan jokaisen lajin kolmelle parhaalle. Kilpailija voi poistua kesken kisan palkintojenjakoon ilmoittamalla tästä toimitsijalle ja tehdä oman suorituksensa palattuaan takaisin. Jos palkintojenjako toisesta lajista osuu keskelle juoksukilpailuun valmistautumista, kilpailija voi noutaa palkintonsa jälkikäteen palkintojen jakajalta.

Tarvittaessa kilpailijoiden vanhempien ym. toivotaan auttavan toimitsijatehtävissä. Tästä saa vaivanpalkaksi ilmaiset toimitsijakahvit/mehut + pullat; toimitsijakahvio löytyy kioskirakennuksen takaa. Saat toimitsijalta kahvilipukkeen.

MUUTA:

Pukuhuoneet sijaitsevat katsomoon nähden kentän toisella puolella. Kulkeminen pukuhuoneille suoraan kentän poikki on ehdottomasti kiellettyä turvallisuussyistä ! Kierrä kentän päätyjen kautta.

Vessoja on katsomorakennuksen takana (miehet) ja päädyssä (naiset) sekä kentän toisella puolella huoltorakennuksessa.

Kilpailuissa toimii Vauhdin naisjaoston kioski, jonka tuotto tulee nuorisourheilun hyväksi.

Jos tarvitaan ensiapua, ilmoita asiasta kisakioskiin.

Paikoitustilaa löytyy urheilukentän molemmilta puolilta. Älä pysäköi autoasi läheisten kerrostalojen pihoihin!

Kilpailujen tulokset julkaistaan mm. Toijalan Vauhdin ja Tilastopajan internet-sivuilla.

Tervetuloa kilpailemaan Akaaseen, Toijalan keskusurheilukentälle!

TOIJALAN VAUHTI