Tietoa lisenssin tilaamisesta

10.6.2013

Lisenssi astuu voimaan, kun seura on maksanut lisenssin SUL:iin. Jos tarvitset lisenssiä kiirrellisesti niin ota yhteyttä kari.uolamo(at)tieto.com

Lisenssin tilaus:

Lisenssinhankintaan ratkaiseva tekijä on se, että on maksanut toimintamaksun + lisenssimaksun pankkiin.  Muutaman kerran viikossa tarkistetaan pankkiin tulleet maksut ja niiden mukaan tilataan lisenssit.

Vauhdin kotisivuilla annettava lisenssin tilausruksi ei vielä pelkästään käynnistä lisenssin tilausprosessia.

Lisenssin pitäisi olla kunnossa kahden viikon sisällä, kun lisenssi on maksettu seuran tilille.

Kahden viikon viive johtuu seuraavista asioista:
1)      Maksupäivästä kuluu päivä tai pari, kun maksu ilmestyy seuran tilille (päivien lukumäärä riippuu mistä pankista maksu on suoritettu)

2)      Tilille panoja tarkistetaan pari kertaa viikossa

3)      Seuran maksama lisenssi näkyy Suomen Urheiluliiton tilillä muutaman päivän päästä.

4)      SUL:n rekisteripäivitykset saattavat kestää muutamia päiviä.

5)      Kun SUL:n lisenssirekisterit ovat päivittyneet, näkyy urheilijan nimi seuran lisenssitiedoissa.

Seuran lisenssitiedot voi tarkistaa netissä osoitteessa: http://www.kilpailukalenteri.fi/

·         Valitse jokin kilpailun, johon ilmoittautumisaika on vielä avoinna

·         Paina painiketta ”Ilmoittaudu kilpailuun”

·         Valitse seuraksi ”Toijalan Vauhti” ja paina ”Hae”-painiketta