2 kultaa ja pronssia Vauhdin kävelijöiden mitalisaalis

26.7.2013

Tampereen Hervannassa käydyissä piirinmestaruuskävelyissä Toijalan Vauhdin nuoret kävelijät menestyivät erinomaisesti.  Sini Tirri ja Martti Näsi voittivat piirinmestaruuden ja Laura Anttonen sekä Aliisa Keskinen pronssia.  Mitalistien menestystä täydensivät vielä  Aino Anttonen neljännellä sijalla ja Sirkku Näsi ja Katinka Salmipuro viidennellä sekä Tapio Mikkola kuudennella sijalla.  Kaikkiaan 9-15 -vuotiaiden sisulisäkävelyihin osallistui 70 kävelijää.

Vauhdin vilkas viikkokilpailukesä on saatu päätökseen. Viikkokilpailuihin on osallistunut noin 150 alle 15-vuotiasta urheilijaa.  Viikkokilpailut alkoivat toukokuussa ja päättyivät heinäkuussa.  Vaikka vuoden 2013 viikkokilpailut on suoritettu, niin Vauhdin yleisurheilijoiden kesä ei ole vasta kuin runsaassa puolessa välissä.  Edessä ovat loppukesän huipennukset, kuten SM-kilpailut, piirinmestaruuskilpailut yksilölajeissa ja otteluissa, Akaan kaupungin mestaruuskilpailut ja kuntaottelu Akaa-Lempäälä-Nokia sekä seuraottelu Viialan Valtti – Toijalan Vauhti.  Sunnuntaina 11.8. järjestetään laajaa suosiota saaneet Toijala Junior Games kilpailut.  Lisäksi Vauhti järjestää lapsille tasoitusottelut ja –juoksut, seuran ottelumestaruuskilpailut sekä tietenkin myös Hippo-kisat.

Martti Näsin tyylinäyte, jolla otettiin kultaa P09 600m kävelyssä.
Sini Tirri ykköspallilla ja Laura Anttonen kolmosella T12 2km kävelyn palkintojenjaossa