Toimitsijoiden illanvietto Halkosuon metsästysseuran majalla lauantaina 4.10.

25.9.2014

Nyt ovat kauden kisat takana, ja on aika kiittää talkooväkeä tehdystä työstä!

Toijalan Vauhti kutsuu kaikki yleisurheilukisoissa, -harjoituksissa, hölkissä, kioskissa ja muussa toiminnassa apuna olleet (vaikka vain yhdenkin kerran mukaan päässeet!) talkoolaiset perheineen leppoisaan illanviettoon Halkosuon metsästysseuran majalle lauantaina 4.10. klo 15.00 alkaen.

Aloitetaan ruokailulla, jutustellaan kesän kisoista (kehittämisideat ovat tervetulleita), "etsitään matoja metsästä", puuhaillaan ulkona ja tietysti kahvitellaan herkkujen kera. Ilta päättyy noin klo 21.00.

Tervetuloa koko perheen voimin nauttimaan syksyisen metsästysmajan tunnelmasta. Ottakaa mukaan nälkäiset vatsat, säänmukainen vaatetus ja kiireetön mieli!

Ilmoittaudu ruokailujärjestelyjen takia viimeistään maanantaina 29.9. :

kirsi(at)kirsilla.com tai p. 0500 234 722 /Kirsi. Kerro ilmoittautuessasi aikuisten / lasten määrä.

Terveisin:

Heidi Hiden-Knuutila, puheenjohtaja/ Toijalan Vauhti