Toijalan Vauhti tarjoaa haettavaksi kahta kesätyöpaikkaa Akaan Seudun Osuuspankin avustuksella.

29.4.2015

Toijalan Vauhti tarjoaa haettavaksi kahta kesätyöpaikkaa 15-18-vuotiaille vauhtilaisille urheilijoille Akaan Seudun Osuuspankin avustuksella pe 15.5. mennessä.

Akaan Seudun Osuuspankin viesti yhdistykselle:

Lahjoitus yhdistyksellenne – nuoren työpanos

Akaan Seudun Osuuspankki haluaa osallistua monin eri tavoin yhteiskuntavastuun kantamiseen ja koemme erityisesti nuorten työllistämisen tärkeäksi.

Osuuspankilla ja yhdistyksellänne on vuosia jatkunut hyvä yhteistyö, joten haluamme lahjoittaa yhden kesätyöntekijän yhdistyksenne käyttöön. Tämä on pieni kiitoksemme arvokkaasta työstänne.

Työharjoittelu:

Työjakso kestää kaksi viikkoa ja ajottautuu kenttäremontin jälkeen eli todennäköisesti heinäkuulle.  Töpaikka on Toijalan urheilukentällä.  Työ sisältää kentälle tulevien lasten opastusta ja suorituspaikkojen käyttökunnossa pitoa.  Työtehtävä vaatii eri yleisurheilulajien hallintaa.  Hakemukset voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen kari.uolamo@tieto.com tai mob. 040 527 7360.

Työpaikan saannista ilmoitetaan ma 18.5. mennessä.

Akaan Seudun Osuuspankki kutsuu työharjoitteluun valitut henkilöt to 21.5. klo 15 Osuuspankkiin tiedotustilaisuuteen.