Ohjeita Toijala Junior Games -kisoihin tulijoille 7.8.2011

30.6.2011

Toijala Junior Games

Toijala Junior Games aikataulu

Tervetuloa kilpailemaan Akaan Toijalaan! Toijala Junior Gameseihin on osallistunut aikaisempina vuosina paljon kilpailijoita, parhaimmillaan lähes 200, joten odotamme runsasta osallistujajoukkoa myös tällä kertaa!

(6.8.2011) Huom! Kisoihin on ilmoittautunut ennakkoon ennätysmäärä 212 kilpailijaa ! Tule siis hyvissä ajoin paikalle varmistamaan osanottosi tai ilmoittautumaan!

Kilpailujen sujuvuuden takia toivomme kilpailijoiden tutustuvan seuraaviin ohjeisiin:

Osallistumisen varmistaminen: kaikki kilpailijat varmistavat osallistumisensa kaikkiin lajeihin kisakansliassa, joka sijaitsee telttakatoksessa maalikameratornin vieressä. Varmistus on tehtävä viimeistään tuntia ennen ko. lajin alkua.

Jälki-ilmoittautuminen ja osallistumismaksun maksaminen on hoidettava viimeistään tuntia ennen lajin alkua. Pyri varaamaan mukaasi tasaraha.

Kilpailunumeroita käytetään vain 800 ja 1000 metrin juoksuissa, ja numerot jaetaan lähtöpaikalla. Muista palauttaa kilpailunumerosi – niitä ei saa ottaa omaksi !

Pikamatkoilla juoksuerät juostaan suoraan loppukilpailuina.

Välineiden punnitus tapahtuu kisakansliassa (telttakatos). Punnitus on tehtävä viimeistään tuntia ennen lajin alkua.

KENTTÄLAJIEN SUORITUSMÄÄRÄT:
- T7, P7, T9, P9, T11, P11, T13, P13 kenttälajeissa on kaikilla 4 lajisuoritusta

- T15, P15, N17, M17, N19, M19 kenttälajeissa suorituksia 3 + 3, eli ensin kaikilla on 3 suoritusta; sen jälkeen 8 parasta jatkaa kolmelle viimeiselle kierrokselle.

KORKEUSHYPYSSÄ
(T/P 13) riman nostot ovat:
100-106-111-116-121-125-129-132- +3

PITUUSHYPPY
- pituushyppypaikka A : katsomon edessä
- pituushyppypaikka B : lähempänä 100 metrin lähtöpaikkaa

Ole ajoissa suorituspaikalla nimenhuutoa ja harjoitussuorituksia varten. Jos osallistujia on paljon, ajoissa paikalla oleminen on sitäkin tärkeämpää, että aikataulussa pysyttäisiin mahdollisimman hyvin.

JUNNUKEIHÄS
heitetään seiväshyppypaikan luota.

PALLONHEITTO
heitetään seiväshyppypaikan luota.

Kenttälajit joustavat juoksujen suhteen. Juoksut siis juostaan aikataulun mukaisesti, ja juoksuissa mukana oleva kilpailija saa tulla tekemään oman kenttälajisuorituksensa meneillään olevan kierroksen aikana, esim. kierroksen lopussa. Poistumisesta toiseen lajiin on ilmoitettava kenttälajin vastaavalle.

Palkintojenjako pyritään suorittamaan mahdollisimman pian kilpailun loputtua, joten kilpailijoiden toivotaan seuraavan kuulutuksia tarkkaavaisesti. Palkinnot jaetaan jokaisen lajin kolmelle parhaalle.

Tarvittaessa kilpailijoiden vanhempien ym. toivotaan auttavan toimitsijatehtävissä. Tästä saa palkkioksi ilmaiset toimitsijakahvit/mehut + pullat, paikka kioskirakennuksen ja kisakanslian välissä.

MUUTA
:

Pukuhuoneet sijaitsevat katsomoon nähden kentän toisella puolella. Kulkeminen pukuhuoneille suoraan kentän poikki on ehdottomasti kiellettyä turvallisuussyistä ! Kierrä kentän päätyjen kautta.

Vessoja on katsomorakennuksen takana (miehet) ja päädyssä (naiset) sekä kentän toisella puolella huoltorakennuksessa.

Kilpailuissa toimii Vauhdin naisjaoston kioski, jonka tuotto tulee nuorisourheilun hyväksi.

Jos tarvitaan ensiapua, ilmoita asiasta kisakioskiin.

Paikoitustilaa löytyy urheilukentän molemmilta puolilta. Älä pysäköi autoasi läheisten kerrostalojen pihoihin ! Ylimääräinen paikoitusalue löytyy, kun ajat noin 100m urheilukentän kohdalta eteenpäin, tien vasemmalta puolelta; paikalle on opasteet.

Kilpailujen tulokset julkaistaan mm. Toijalan Vauhdin ja Tilastopajan internet-sivuilla.

Urheilukentän katsomossa tehdään remonttia; katsomo on kisojen aikaan kuitenkin normaalisti käytössä. Pahoittelemme remontista mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

TOIJALAN VAUHTI