Vauhti oli mukana Akaan Harrastetapahtumassa - Sisarukset Viivi ja Valtteri Akaan nopeimmat!

18.8.2017

Akaan nopeimmat sekä 40 metrillä että 40 metrin aitajuoksussa ovat sisarukset Valtteri Mönkö ja Viivi Mönkö. Molemmat voittivat sarjoissaan molemmat matkat!

Naisten sarjassa toiseksi sijoittui molemmissa lajeissa Iina Löflund ja kolmanneksi samoin molemmissa lajeissa Anni Munne. Miehissä toiseksi nopeimmat ajat kellotti molemmissa lajeissa Lauri Laasala. 40 metrin sileällä kolmanneksi pinkoi Oskari Murto ja aidoissa Kalle Taura. Ajat mitattiin sähköisesti.

Voittajille ilmoitetaan myös henkilökohtaisesti, ja heidät tullaan palkitsemaan Akaan kaupunginmestaruuskisoissa 29.8.

Onnittelut voittajille hienoista juoksuista!

Viivin ajat olivat sileällä ja aidoissa 6,09 ja 7,24, Iinan 7,14 ja 8,13 ja Annin 7,21 ja 9,17. Valtterin ajat olivat 4,96 ja 5,45, Laurin 4,99 ja 5,79. Oskarin aika sileällä oli 5,67 ja Kallen aidoissa 7,00. Nopeuskuntonsa kävi urheilukentällä testaamassa noin 20 henkilöä.

* * * * * *
Toijalan Vauhti on mukana lauantaina 19.8. järjestettävässä Akaan Harrastetapahtumassa klo 11-15.

Vauhtilaiset löydät Toijalan urheilukentältä, minne kaikki yleisurheilu- ja muusta Vauhdin toiminnasta kiinnostuneet voivat tulla tutustumaan, kyselemään ja liikkumaan. Mahdollisuus on kokeilla eri lajeja, mm. pituus- ja korkeushyppyä, pika- ja aitajuoksua jne. Samalla saat tietoa loppukesän toiminnasta ja tulevan talvikauden harjoituksista.

Lisäksi on tarjolla kahvakuulaopastusta, ja Vauhdin tarjontaanhan kuuluvat myös aikuisurheilu sekä pesäpalloHuom! Vauhdin pesäpalloharjoitukset 8-13-vuotiaille alkavat keskiviikkona 23.8. klo 18:00 Matinpuistossa, myös tästä lisätietoa paikan päällä!

Tule käymään, kokeilemaan, kyselemään, liikkumaan, kertomaan toiveistasi ja tutustumaan vauhtilaisiin! Yleisurheilu seurassa on hieno koko perheen harrastus ikään katsomatta!

KUKA ON AKAAN NOPEIN PIKAJUOKSIJA JA AITAJUOKSIJA!

Vauhdin tapahtumassa on myös mahdollisuus osallistua leikkimieliseen kisaan, jossa selviää, kuka on Akaan nopein 40 metrin juoksija ja 40 metrin aitajuoksija (aidat n. 50 cm korkeat). Sarjat ovat molemmissa lajeissa miehet & naiset, ja molempiin lajeihin/sarjoihin voivat osallistua kaikenikäiset pikkulapsista senioreihin!

Sähköinen ajanotto lentävällä lähdöllä. Kaikilla 2 mahdollisuutta tehdä suoritus, parempi aika huomioidaan! Voit tulla tekemään oman suorituksesi oman aikataulusi mukaan klo 11-15 välillä.

Molempien lajien/sarjojen kolmelle parhaalle palkinnot: voittajille pokaalit ja 2-3:nneksi sijoittuneille mitalit, sekä tietysti runsaasti mainetta ja kunniaa! Palkinnot ojennetaan yleisurheilun Akaan kaupunginmestaruuskilpailujen yhteydessä 29.8. juhlallisin menoin! Palkittavat kutsutaan henkilökohtaisesti palkintojenjakotilaisuuteen!

Tervetuloa rohkeasti kisailemaan klo 11-15 välillä oman aikataulun mukaan, ja haasta perheenjäsenet, kaverit jne. mukaan!

Vauhdin tapahtumapaikalla on tarjolla myös maistiaisia itse tehdystä Mehiläisenpisto-urheilujuomasta, joka sopii käytettäväksi sekä urheilusuorituksen aikana että palautumiseen. Lisätietoa hunajasta ja urheilusta >>>

Huomioi yleisurheilun Akaan kaupunginmestaruuskilpailut tiistaina 29.8. klo 18 Toijalan urheilukentällä! Mitalit kolmelle parhaalle akaalaiselle joka kilpailussa, lisäksi yllätyspalkintoja! Kaikille avoimet kisat.