Ilmoittaudu vauhtilaisten la 6.10. pidettävään illanviettoon viimeistään ti 2.10.

29.9.2018

Toijalan Vauhti järjestää perinteisen koko perheen illanvieton leirikeskus Kumpulassa (Kumpulantie 19, Viiala)

lauantaina 6.10. klo 16 alkaen

Illanvietto pidetään kiitoksena menneestä kaudesta. Jälleen on kertynyt paljon vapaaehtoistunteja niin harjoituksissa, kilpailuissa, kioskissa, pesäpallossa ynnä muussa Vauhdin toiminnassa joten:

KIITOS niistä tunneista!

Luvassa on syötävää: suolaista ja makeaa!

Kisailua: hauskaa ja kepeää!

Jutustelua: mennyttä ja tulevaa!

Tähän liittyen voisitte jo valmiiksi miettiä ehdotuksia, miten saisimme lisää urheilijoita ja valmennusväkeä seuraan. Kyselkää myös lapsilta/nuorisolta ajatuksia asiasta. Lisäksi risut & ruusut ovat tervetulleita, jotta seuran toiminta kehittyy.

Tervetuloa Kumpulaan koko perheen voimin!

Terveisin:

Heidi Hiden-Knuutila, puheenjohtaja

Kirsi Huilla ja Tupu Moisio

Ilmoittautuminen tarjoilun vuoksi tiistaihin 2.10. mennessä: kirsi(at)kirsilla.com tai 0500234722/Kirsi.

Kerro ilmoittautuessasi aikuisten/ lasten määrä.