Nuoren urheilijan psyykkisen kasvun tukeminen - Ilmainen luento vanhemmille, valmentajille ja ohjaajille torstaina 29.11. UKK-instituutissa - Ilmoittaudu 15.11. mennessä!

10.11.2018

Hämeen Liikunta ja Urheilu (HLU) järjestää ilmaisia luentotilaisuuksia nuorten urheilijoiden vanhemmille sekä valmentajille & ohjaajille.

Nuoren urheilijan psyykkisen kasvun tukeminen
Torstaina 29.11. klo 17-19, Tampere, UKK-instituutti. Ilmoittautuminen 15.11. mennessä.

Luennolla käsitellään nuoren urheilijan psyykkisen kehityksen vaiheita ja valmiuksia. Pohdimme myös sitä, mikä on vanhemman rooli psyykkisen kehityksen tukemisessa. Riittääkö kuljeta, kannusta, kustanna?

Vanhempien ja valmennuksen vuorovaikutus: Mitä ongelmia siinä usein on? Mistä ne johtuvat? Miten me jokainen voimme osaltamme parantaa vuorovaikutusta?

Vanhemman tunteet muuttuvat helposti lapselle vaatimukseksi. Käymme läpi kuinka välttää sanatonta paineistamista, millä tunteella lähetämme lapsen treeneihin ja miten otamme hänet vastaan kilpailuista? Kuinka tuemme iloa, innostusta ja intohimoa?

Kouluttaja: Sami Yläkangas

Lisätietoja HLU:n sivuilla >>>

- ilmoittautuminen HLU:n sivuilla osoitteessa: www.hlu.fi/ilmoittaudu
- HUOM! Ilmoittautua voi vielä viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeenkin, jos lomake on auki.

Jos Vauhdista on lähdössä useampia henkilöitä luennolle, kannattaa miettiä kimppakyydin mahdollisuutta. Tupu voi toimia yhdyshenkilönä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan luennoille, ilmoita asiasta Tupulle sähköpostilla: tuulikki.moisio(at)upm.com tai puh. 040 821 0346. Hoida ilmoittautuminen luennolle kuitenkin itse.