Seurojen yhteinen lajitreeni Hämeenlinnassa su 24.3. Lajit pikajuoksu ja kuula - ilmoittaudu Vauhdin sivuilla olevalla lomakkeella!

11.3.2019

Ilmoittaudu tästä  (Vauhdin lomake) mielellään viimeistään lajitreeniä edeltävänä torstaina. Lomakkeella voi ilmoittaa, mihin lajeihin haluaa osallistua ja tarvitseeko kyytiä.

Vauhtilaisten ilmoittautumiset kootaan yhteen, ja osallistujia infotaan treeneistä ja kimppakyydeistä yhteisellä viestillä. Vauhdista lähtee ohjaajia, huoltajia tai muita seurahenkilöitä urheilijoiden mukaan.

* * * * *

Seurojen yhteiset treenit

Keväällä 2018 alkanut seurojen välinen alueellinen yhteistyö jatkuu talvikaudella 2018-2019.

Seurat järjestävät yhteistyössä lajipäiviä Hämeenlinnassa noin kerran kuussa sunnuntaisin. Treenit on tarkoitettu 12-vuotiaille ja sitä vanhemmille urheilijoille (2006 ja sitä aikaisemmin syntyneet).

Treenipaikkana on Säästöpankki Areena eli Pullerin halli (osoite Härkätie 17).

Lajipäivien vetovastuista sovitaan seurojen kesken. Tilaisuudet sopivat myös ohjaajille koulutustilaisuuksina.

Ajankohdat (suluissa oleva henkilö tai seura vastaa lajin vetämisestä):

- Su 18.11.2018 aitajuoksu (Hämeenlinnan Tarmo) ja korkeus (Viialan Valtti)

- Su 9.12.2018 kuula, kiekko, moukari (Anssi Mäkinen) ja seiväs (Joni Uolamo, Toijalan Vauhti)

- Su 6.1.2019 pituus (Teemu Ylilauri) ja keihäs (Matti Närhi)

- Su 24.2.2019 aitajuoksu (Hämeenlinnan Tarmo) ja korkeushyppy (Viialan Valtti)

- Su 24.3.2019 pikajuoksu (Teemu Ylilauri) ja kuula (Jani Vottonen)

Treenit ovat klo 12-17. Päivä alkaa yhteisellä alkulämmittelyllä, ja treenien välissä on ruokatauko eli omat eväät mukaan!

Merkkaa päivät kalenteriisi ja osallistu haluamiisi treeneihin! Ne ovat urheilijoille maksuttomia.

Lisätietoja:

Kari, puh. 040 527 7360, kari.uolamo(at)tieto.com
Tupu, puh. 040 821 0346, tuulikki.moisio(at)upm.com

Muista n. 10-14-vuotiaille tarkoitetut Sisuleirit Pirkkahallissa! Kaikki seuran harjoituksissa käyvät pääsevät leirille.