Koulujen joululoman aikana ohjattuja harjoituksia aitajuoksussa ja seiväshypyssä Pirkkahallissa - Seuraava treeni keskiviikkona 2.1.

30.12.2018

Pirkkahallin B-hallissa on mahdollisuus käydä harjoittelemassa ohjatusti seiväshyppyä ja aitajuoksua koulujen joululoman aikana. Harjoitukset sopivat noin 11-15-vuotiaille.

Ajankohdat:
- lauantai 22.12.
- torstai 27.12.
- sunnuntai 30.12.
- keskiviikko 2.1.

Kaikkina päivinä lajiryhmät harjoittelevat seuraavasti:
- klo 14-15 aitajuoksu
- klo 15-17 seiväshyppy

Osallistua voi yhteen tai useampaan em. harjoituksista.

Osallistumismaksu:
- osallistuminen on ilmaista viime tai tämän talven sisuleireille osallistuneille
- muille osallistuminen maksaa 5 euroa / yhden päivän harjoitus
- mahdollinen hallimaksu (matkakortilla 2,20 tai kertamaksuna 4,40 euroa / päivä) pitää urheilijan yleensä maksaa, mutta joulun ja uudenvuoden välissä maksua tuskin peritään.

Ilmoittautuminen
- harjoitusta edeltävään päivään mennessä sähköpostilla osoitteeseen panusiltanen(at)hotmail.com tai puh. 0400 648 547
- jos samana päivänä on tulossa paljon osallistujia, harjoitusaikoja lisätään, mutta ensin ilmoittautuneet saavat varmimmin edellä ilmoitetun ajan.

Tervetuloa ja hyvää joulun aikaa!

Terveisin Panu Siltanen, HämSY, puh. 0400 648 547

Huom! vauhtilaiset - osallistumisesta voi lähettää tiedon myös Tupulle, jolloin tietoa voidaan jakaa osallistujien kesken ja sopia tarvittaessa yhteisistä kyydeistä. Soita tai lähetä viesti, p. 040 821 0346 / Tupu