Toijalan Vauhdin vuosikokouksessa palkittiin viime kaudella menestyneitä urheilijoita ja aktiivisia toimijoita

31.1.2019

Lisää valokuvia vuosikokouksesta >>>

Toijalan Vauhdin vuosikokouksessa 27.1. käytiin läpi toimintakertomukset ja tilit kuluneelta kaudelta sekä palkittiin seuran urheilijoita ja aktiivisia toimijoita kahvittelun lomassa.

Seuran puheenjohtaja Heidi Hiden-Knuutila listasi Kangassaaressa pidetyssä kokouksessa menneen kauden ilonaiheita sekä tulevaisuuden suunnitelmia.

”9-vuotiaiden tyttöjen 4x400 metrin viestipronssi piirimestaruuskisoissa oli yksi ilopilkku monien hienojen tapahtumien joukossa viime vuonna, ja toivottavasti viestijoukkueita saadaan kokoon tulevinakin vuosina", Heidi sanoi.

"Menneen kauden aikana yhteistyö lähipaikkakuntien urheiluseurojen kanssa on tiivistynyt entisestään, ja kilpailuja tullaan järjestämään yhteisvoimin eri paikkakunnilla. Myös yhteistyötä koulujen kanssa pyritään lisäämään. Lisäksi Vauhti on mukana suunnittelemassa urheilupainotteisia luokkia Akaaseen tulevina vuosina. Pesäpallokoulu lapsille koulun kesäloman alettua on järjestetty useampana kesänä, ja ensi kesäksikin on tämä suunnitteilla”, Heidi kertoi tulevaisuuden suunnitelmista.

”Myös Vauhdin perinteitä on pidetty yllä - tälläkin kerralla saimme palkita kahden perinteisesti vahvan lajimme, seiväshypyn ja viestijuoksun onnistujia.”

Johtokunnassa kuluvalla kaudella jatkavat Kari Uolamo, Kirsi Huilla, Keijo Anttonen, Pentti Ahlfors, Tuulikki Moisio, Heikki Knuutila, Teija Sonninen ja Akseli Sannamo. Puheenjohtajana jatkaa Heidi Hidén-Knuutila.

Palkintojen jakamisesta vuosikokouksessa vastasivat Heidi Hiden-Knuutila ja yleisurheilujaoston puheenjohtaja Kari Uolamo.

Palkitut:

Vuoden vauhtilainen: Teija Sonninen - toiminta johtokunnassa ja kilpailutoimikunnassa; kioskitoiminnan organisoija.

Veteraaniurheilija: Sauli Saunamäki - Pohjoismaiden mestari keihäänheitossa tuloksella 46,72m.

Vuoden aikuisurheilija: Joni Uolamo - pm/M hopeaa seiväshypyssä sekä seitsemäs SM19-sarjassa tuloksella 4,35 m.

Vuoden nuorisourheilija: Sini Tirri - neljäs SM17-sarjan 4 km maastojuoksussa ajalla 15,32.

Vuoden junioriurheilija: Jonna Uolamo - kolmas pm13-sarjan seiväshypyssä sekä viiden joukossa korkeudessa, kuulassa sekä 4- ja 5-ottelussa.

Pikajuoksijatyttö: (12-11v) Laura Ratilainen

Juoksijapoika: (12-11v / 300-1000m) Arttu Viljanen

Keskimatkojen juoksija: Sini Tirri

Korkeushyppääjä: (15-12v) Aura Kurkimaa

Monipuolinen heittäjä: (15-12v) Anni Viljanen

Monipuolinen urheilija: (15-12v) Miisa Turunen

Pm-kilpailujen muut mitalistit:

Niko Uolamo – 3:s M17 seiväs

Eevi Vatka – 3:s T11 keihäs ja kiekko

Milja Välläri – 3:s T09 40m ja 4x400m

Jade Hukka – 3:s T09 4x400m

Natalia Osowska - T09 4x400m

Julia Suolaniemi - T09 1. 40m ja pituushyppy hallissa sekä 2. 1000m ja pituus, 3:s 40m ja 4x400m

Vauhdin yleisurheiluharjoitusten ohjaajat:

Katriina Aalto
Keijo Anttonen
Riitta Lehtonen
Sarianne Moisio
Petra Ratilainen
Julia Talvitie
Joni Uolamo
Jonna Uolamo
Kari Uolamo
Niko Uolamo

Myös Vauhdin pitkäaikainen toiminnantarkastaja Malle Velner kukitettiin juhlassa.

Kuvasta puuttuvat Aura Kurkimaa ja Anni Viljanen.
Palkitut urheilijat eturivissä vasemmalta: Natalia Osowska, Julia Suolaniemi, Jade Hukka, Milja Välläri, keskirivissä Sauli Saunamäki, Pentti Ahlfors, Niko Uolamo, Joni Uolamo, Sini Tirri, takarivissä Laura Ratilainen, Eevi Vatka, Teija Sonninen, Miisa Turunen ja Jonna Uolamo. Kuvasta puuttuvat Aura Kurkimaa ja Anni Viljanen.
Kuvasta puuttuvat Katriina Aalto ja Julia Talvitie.
Yleisurheiluharjoitusten ohjaajat eturivissä vasemmalta: Sarianne Moisio, Petra Ratilainen, Jonna Uolamo, takarivissä Keijo Anttonen, Kari Uolamo, Niko Uolamo, Joni Uolamo ja Riitta Lehtonen. Kuvasta puuttuvat Katriina Aalto ja Julia Talvitie.
Vauhdin palkintopöytä.