Avoin kutsu valmennustoimikunnan kokoukseen perjantaina 8.2. klo 18 Monarille - Kaikki kiinnostuneet tervetuloa!

6.2.2019

Toijalan Vauhdin seuraava valmennustoimikunnan kokous pidetään perjantaina 8.2. klo 18 alkaen Monarin koululuokassa (pääovista sisään tultaessa vasemmalla).

Kokouksessa keskustellaan kevään ja alustavasti myös ensi kesän toiminnasta (harjoitukset, kilpailut - mm. hallikisaretki - koulutustarpeet, leirit, seura- ja kouluyhteistyö, toiminnan kehittäminen yleensä jne.) sekä käydään läpi kuluneen sisäharjoituskauden kokemuksia.

Kokoukseen ovat tervetulleita varsinaisten jäsenten lisäksi kaikki em. asioista kiinnostuneet. Uudet ideat ja toiveet ovat tervetulleita! Tule mukaan jos suinkin ehdit!

Lisätietoja: Kari & valmennustoimikuntalaiset (jäsenet yhteystietoineen löydät täältä >>>)