Leijona-leirille ilmoittautui 55 lasta - Hauskaa leiriä kaikille!

3.6.2019

Leijona-leirille on ilmoittautunut kaikkiaan 55 lasta, joista osa sekä yleisurheiluun että pesäpalloon, osa jompaan kumpaan. Kiitokset ilmoittautuneille ja hauskaa leiriä kaikille !

Leiri toteutetaan Lions Club Toijalan avustuksella, jolla voidaan palkata leireille ohjaajia.

* * * * *

Leijona-leiri 6-13-vuotiaille kesäkuussa: yleisurheilua ja/tai pesäpalloa - Ilmoittaudu 31.5. mennessä

Yleisurheilua ja/tai pesäpalloa arkisin ma 3.6 – pe 28.6.2019 (esite sivun lopussa liitetiedostona)

Yleisurheilua

- maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10-14 Toijalan urheilukentällä

- leiri on tarkoitettu kaikille akaalaisille 6-13-vuotiaille nuorille

- leirillä harrastetaan yleisurheilulajien lisäksi muutakin liikuntaa ja pelejä

Pesäpalloa

Tiistaisin ja torstaisin Matinpuistossa:
- 6-9-vuotiaat klo 12-13
- 10-13-vuotiaat klo 13- n.14:30

Leiri on tarkoitettu kaikille akaalaisille 6-13-vuotiaille nuorille.

Ilmoittautuminen ja maksu:

- leirille ilmoittautuminen Toijalan Vauhdin kotisivuilla 31.5. mennessä Yleisurheilu-sivun oikeassa yläkulmassa olevan linkin kautta tai (tästä >>>)

- leirin hinta on 50 €, jos osallistuu sekä yleisurheilu- että pesäpallotoimintaan

- leirin hinta on 30 €, jos osallistuu vain toiseen toimintaan

- maksu sisältää vakuutuksen ja ohjauksen

- maksu maksetaan ensimmäisenä päivänä leirin vastuuhenkilölle

Liitteet