Vauhti järjestää kisaretken Tilastopajacup-yleisurheilukisoihin Turkuun, Paavo Nurmen stadionille sunnuntaina 15.9. – Ilmoita oletko kiinnostunut! Sarjat T/P9 ylöspäin.

14.8.2019

Vauhti järjestää yhteisen kisaretken bussilla Tilastopajacup-yleisurheilukisoihin Turkuun, Paavo Nurmen stadionille sunnuntaina 15.9., jos lähtijöitä on tarpeeksi. Lisätietoa sarjoista ja lajeista Kilpailukalenterissa >>>

Kisassa on sarjoja T/P9-vuotiaista aikuisiin. Lajivalikoima on joka sarjassa laaja, eli jokaiselle löytyy varmasti mieluisia lajeja. Kisat alkavat klo 12.

Retki on samalla Vauhdin kilpailukauden huipennus, vaikka syyskuun lopulla onkin vielä parit sisulisäkisat jäljellä. Paavo Nurmen stadion on hieno ja perinteikäs urheiluareena, jossa järjestetään niin pienempiä kisoja kuin suuria arvokisoja.

Perheenjäsenet mukaan
Turun retkelle voi osallistua urheilijoiden lisäksi perheenjäseniä. Jos huoltojoukkoja ei kuitenkaan pääse mukaan, urheilijasta huolehditaan muiden vauhtilaisten toimesta. Perheenjäsenten osallistuminen on tietysti toivottavaa - näin saamme mahdollisimman isot kannustusjoukot vauhtilaisille urheilijoille! Myös ohjaajat ovat tervetulleita retkelle.

Ilmoittautuminen kisaan & osallistumis- ja kyytimaksut
- kun retken toteutuminen on varmistunut, jokainen ilmoittautuu kilpailuun itse Kilpailukalenterin kautta viimeistään torstaina 12.9. Osallistumismaksut - 8 € / laji alle 15-vuotiailla, 10 € tätä vanhemmilla -maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

- retkestä peritään pieni kyytimaksu bussikulujen kattamiseksi. Viime talven hallikisamatkalla Turun Kupittaalle kyydistä perittiin 10 €/osallistuja tai perhemaksuna 20 € (esim. jos lähtee 1 urheilija ja 2 perheenjäsentä, maksu on yhteensä 20 €). Suurin piirtein näillä mennään myös tällä kertaa.

- sitovat ilmoittautumiset kerätään sitten, kun retken toteutuminen on varmistunut.

ALUSTAVA KARTOITUS OSALLISTUJISTA:
Nyt toivomme vauhtilaisten ilmoittavan alustavasti kiinnostuksesta osallistua retkelle sekä tietoa siitä, montako osallistujaa perheestä olisi lähdössä. Sitovat ilmoittautumiset kerätään erikseen sitten, kun retken toteutuminen on varmistunut.

Ilmoita Tupulle em. asiat perjantaihin 16.8. mennessä, sähköpostilla tuulikki.moisio(at)upm.com tai tekstiviestillä puh. 040 821 0346.

Kaikki mukaan - myös uudet kesällä 2019 toimintaan mukaan tulleet ja kilpailemisesta innostuneet urheilijat n. 7-vuotiaista alkaen.