Vauhdin & Valtin yhteinen kisaretki Tilastopajacup-yleisurheilukisoihin Turkuun su 15.9. - Tulokset

10.9.2019

Tulokset (Tilastopaja)

Retken aikataulu (Matkapalvelu Into Alenin bussi):
- valttilaiset kyytiin klo 8:30 Viialan taksiaukiolta
- vauhtilaiset kyytiin klo 9:00 Toijalan S-Marketin parkkipaikalta
- perillä Paavo Nurmen stadionilla n. klo 11:00
- kisat alkavat klo 12:00
- kotiinlähtö välittömästi viimeisen lajin jälkeen (kisojen viimeinen laji alkaa klo 16:30)

Ennakkotiedoista poiketen kyydistä ei peritä maksua, eli seurat tarjoavat kyydin. Kisojen osallistumismaksut maksaa jokainen itse. Kisoihin on lähdössä yhteensä noin 25 urheilijaa ja perheenjäsentä.

Mukavaa kisareissua ja tsemppiä urheilijoille!

Toijalan Vauhti ja Viialan Valtti järjestävät yhteisen kisaretken bussilla Tilastopajacup-yleisurheilukisoihin Turkuun, Paavo Nurmen stadionille sunnuntaina 15.9., jos lähtijöitä on tarpeeksi. Lisätietoa sarjoista ja lajeista Kilpailukalenterissa >>>

Kisassa on sarjoja T/P9-vuotiaista aikuisiin. Lajivalikoima on joka sarjassa laaja, eli jokaiselle löytyy varmasti mieluisia lajeja. Kisat alkavat klo 12.

Perheenjäsenet mukaan

Turun retkelle voi osallistua urheilijoiden lisäksi perheenjäseniä. Jos huoltojoukkoja ei kuitenkaan pääse mukaan, urheilijasta huolehditaan muiden vauhtilaisten toimesta. Perheenjäsenten osallistuminen on kuitenkin toivottavaa. Myös ohjaajat ovat tervetulleita retkelle.

Ilmoittautuminen kisaan & osallistumismaksut
- kun retken toteutuminen on varmistunut, jokainen ilmoittautuu kilpailuun itse Kilpailukalenterin kautta viimeistään torstaina 12.9. Osallistumismaksut: 8 € / laji alle 15-vuotiailla, 10 € tätä vanhemmilla, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

- sitovat ilmoittautumiset kerätään sitten, kun retken toteutuminen on varmistunut.

ALUSTAVA KARTOITUS OSALLISTUJISTA:
Nyt toivomme vauhtilaisten ilmoittavan alustavasti kiinnostuksesta osallistua retkelle sekä tietoa siitä, montako osallistujaa perheestä olisi lähdössä. Sitovat ilmoittautumiset kerätään erikseen sitten, kun retken toteutuminen on varmistunut.

Tiedustelut ja alustavat ilmoitukset osallistumisesta Tupulle, tuulikki.moisio(at)upm.com tai puh. 040 821 0346.

Kaikki mukaan - myös uudet kesällä 2019 toimintaan mukaan tulleet ja kilpailemisesta innostuneet urheilijat n. 7-vuotiaista alkaen.