Palkitsemisia ja leppoisaa yhdessä touhuamista Vauhdin illanvietossa Kumpulassa

5.11.2019

Vauhdin jo perinteeksi muodostunut illanvietto järjestettiin Kumpulan leirikeskuksessa Viialassa lauantaina 26.10. Illanviettoa on järjestetty jo toistakymmentä vuotta. Tarkoituksena on ollut koota vauhtilaiset talkoolaiset perheineen yhteen leppoisan yhdessäolon ja mukavan ohjelman merkeissä kiitoksena ahkeroinnista harjoituksissa ja kilpailuissa. Arvokasta työtä lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen eteen on taas tehty yhdessä monella tavalla - ohjaajana harjoituksissa, toimitsijana kisoissa, kioskiapuna jne. Tästä kaikki ansaitsevat ison kiitoksen ja kumarruksen!

Illanvietossa jaettiin myös palkintoja urheilijoille kesän saavutuksista. Kumpulan 'tupa' täyttyikin ääriään myöten vauhtilaisista - illanviettoon osallistui yli 70 vauhtilaista! Kiitokset kaikille osallistuneille mukana olosta!

Katso kaikki kuvat täältä >>>

Illanvietto aloitettiin perinteisellä ja aina yhtä suositulla Matometsällä. Eniten matoja keräsi metsiköstä joukkue Tonkijat, ja kakkossijan jakoivat pistemäärältään yhtä suurella saaliilla Hypykit ja Kultakimpaleet.

Kun nälkää oli herätelty metsässä juoksentelemalla, maistui Ruoka- ja juhlapalvelu Serviisin kokkaama pyttipannu erityisen maukkaalta.

Ruokailun jälkeen yleisurheilujaoston puheenjohtaja Kari Uolamo kertoi talvikauden yleisurheiluharjoituksista ja päättyneen kauden kilpailumenestyksestä. Lisäksi Kari näytti, mistä löytyvät Vauhdin, HämSY:n ja Tilastopajan tilastot ja millaista tietoa ne sisältävät. Myös Vauhdin urheilijastipendirahaston periaatteita käytiin läpi. Tulevan hallikauden ja ensi kesän kilpailuja silmällä pitäen kerrattiin, miten kilpailuihin ilmoittaudutaan Kilpailukalenteri.fi:n kautta.

Palkintopöytä tyhjennettiin

Kahvittelun lomassa jaettiin palkinnot menestyneimmille urheilijoille sekä Vauhdin otteluihin osallistuneille. Palkituista mainittakoon erikseen 9-vuotias Julia Suolaniemi, joka sai erityispalkinnon omaa luokkaansa olevasta pm-menestyksestä ja kärkipään sijoituksista SM-tilastoissa useassa lajissa. Tytön kovimpiin saavutuksiin kuului 9-vuotiaiden tyttöjen kolmiloikan piirinennätys, joka parani peräti puolella metrillä.

Seuran paras aikuisurheilija, nuorisourheilija ja junioriurheilija tullaan vielä palkitsemaan seuran kevätkokouksessa keväällä 2020.

Palkitut löytyvät tämän jutun lopusta ja palkintojen perusteet liitetiedostosta.

Myös videokankaalla pyörinyt kuvagalleria palautti mieleen viime kauden tapahtumia. Kuvat kertoivat, että monenlaista on ehditty touhuta edellisen kesän ja talven aikana.

Illan jo pimennyttyä ohjelmassa oli jälleen ulkoilua pienen kisailun merkeissä. Tällä kertaa osallistujien tehtävänä oli etsiä leirikeskuksen ympäristöön piilotettuja heijastimia ja niihin kiinnitettyjä kirjaimia ja muodostaa niistä 21-kirjaiminen yhdyssana. Näin saatiin illan päätteeksi paitsi liikuntaa ja raitista ilmaa, myös pientä aivojumppaa sana-akrobatian muodossa. -tm

Talven harjoitukset pyörivät jo Monarin juoksusuoralla - Vauhti toivottaakin kaikki kesällä mukana olleet ja myös uudet harrastajat tervetulleeksi mukaan toimintaan!

Palkitut

Paras pikajuoksijatyttö: Milja Välläri
Armas Raukon palkinto: Arttu Viljanen
Wäinö Lehtimäen palkinto: Sini Tirri