Leijona-leirit (yleisurheilu/pesäpallo) käynnistyvät kesäkuun alussa - Ilmoittautumiset lauantaihin 30.5. mennessä

20.5.2020

Toijalan Vauhti järjestää ohjattua liikunnallista päiväleiritoimintaa alakouluikäisille lapsille 1.-26.6.2020. Omat eväät mukaan!

Valokuvia kesän 2019 Leijona-leireiltä

Yleisurheilua

·       Maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10-14 Toijalan urheilukentällä alkaen 1.6.

·       Leiri on tarkoitettu kaikille akaalaisille 6-13-vuotiaille nuorille.

·       Leirillä harrastetaan yleisurheilulajien lisäksi muutakin liikuntaa ja pelejä.

Pesäpalloa

·       Tiistaisin ja torstaisin klo 12-14 uudella Savolan hiekkakentällä Savolantien varrella alkaen 2.6.

·       Leiri on tarkoitettu kaikille akaalaisille 8-13-vuotiaille nuorille.

Ilmoittautuminen ja maksu

·       Leirille ilmoittautuminen lauantaihin 30.5. mennessä Toijalan Vauhdin kotisivuilla  olevalla lomakkeella (linkki lomakkeeseen löytyy alta ja Yleisurheilu-sivun oikeasta reunasta)

·       Leirin hinta on 50 €, jos osallistuu sekä yleisurheilu- että pesäpallotoimintaan.

·       Leirin hinta on 30 €, jos osallistuu vain toiseen toimintaan.

·       Maksu sisältää vakuutuksen ja ohjauksen.

·       Maksu maksetaan ensimmäisenä päivänä leirin vastuuhenkilölle.

Leireillä noudatetaan SUL:n ohjeita koronatilanteeseen liittyen. Ks. ohjeet tämän tiedotteen lopussa.

Ilmoittautuminen leirille päättynyt!

Lisätietoja:

Kari Uolamo, kari.uolamo@tietoevry.com, puh. 050 527 7360 / Yleisurheilu
Heidi Hiden, heidi.hiden@kolumbus.fi, puh. 040 0299 904 / Pesäpallo

Leiri järjestetään Lions Club Toijala/Akaan lahjoittamalla tuella.

Linkki esitteeseen >>>