Toijalan Vauhdin yleisurheilutoiminta kesällä 2020. Tutustu kesän harjoitus- ja kilpailukalenteriin sekä harjoituksissa noudatettaviin ohjeisiin

29.5.2020

Kesän 2020 harjoitus- ja kilpailukalenteri

Toijalan Vauhdin yleisurheiluharjoitukset 6-15-vuotiaille käynnistyvät Toijalan urheilukentällä tiistaina 2.6.2020. Koronatilanteen vuoksi noudatamme valtioneuvoston, THL:n, aluehallintoviraston ja Suomen Urheiluliiton (SUL) ohjeita toiminnan järjestämisessä.

Ryhmien harjoitusten alkamisaikoja porrastetaan niin, että kentälle ei tulla eikä sieltä poistuta kaikki yhtä aikaa.

Ilmoittautuminen harjoituksiin on avattu Vauhdin kotisivuilla. Linkki ilmoittautumislomakkeeseen löytyy Yleisurheilu-sivun oikeasta reunasta ja Harjoitukset-sivulta sekä tästä >>>.

Tänä kesänä emme valitettavasti järjestä urheilukoulua 5-vuotiaille ja sitä nuoremmille, koska suojaetäisyyksien ja hygienian varmistaminen näin pienten keskuudessa on mahdotonta.

Ensimmäiset harjoitukset tiistaina 2.6.

Tossut (6-7-vuotiaat) klo 17:30-18:30

Lenkkarit (8-10-vuotiaat) klo 18-19:30

Piikkarit (10-15-vuotiaat) klo 18:15-19:45

Tarkemmat tiedot ryhmistä ja harjoituksista löytyvät esitteestä ja Harjoitukset-sivulta >>>.

Yleisiä ohjeita harjoituksiin:

• harjoituksiin tullaan vain täysin terveinä ja oireettomina
  • vältetään lähikontakteja – osallistujien kesken noudatetaan koko ajan vähintään kahden metrin turvaväliä
  • pestään kädet kotona ennen harjoituksia ja niiden jälkeen
  • urheilijat käyvät ohjatusti pesemässä kädet ennen harjoitusten alkamista ja niiden jälkeen katsomon vessoissa
  • huomioidaan tarkasti hygieniaohjeet: käsien pesu, yskiminen, niistäminen, omat juomapullot jne.
  • vanhemmat voivat seurata lastensa harjoituksia katsomosta suojaetäisyyksiä noudattaen
  • harjoituksiin tullaan omalla vastuulla

Tarkempia ohjeita annetaan harjoituksissa sekä Vauhdin viikkotiedotteessa ja kotisivuilla.

Muutokset harjoituksiin liittyen ovat mahdollisia vallitsevan koronatilanteen mukaan. Pidätämme oikeuden perua harjoitukset, jos koronatilanne ja hallituksen ohjeet sitä edellyttävät.

Seuraamme hallituksen ja SUL:n ohjeistuksia ja tiedotamme mahdollisista muutoksista Vauhdin kotisivuilla, Vauhdin viikkotiedotteessa ja ohjaajien välityksellä. Katso myös alla olevat SUL:n ohjeet harjoituksiin ja seuroille.

Toivomme vanhempien käyvän lasten kanssa läpi toimintaohjeita ennen harjoitusten alkamista. On tärkeää, että harjoitusten aikana kuunnellaan ja noudatetaan ohjaajien antamia ohjeita. Näin varmistamme yhdessä toiminnan sujumisen ja jatkumisen.