Vauhdille pronssia piirinmestaruusviesteistä T11-sarjassa

26.8.2020

Tulokset >>>

Piirinmestaruusviestit juostiin sunnuntaina 23.8. Lempäälässä Hakkarin kentällä.

Toijalan Vauhdista viesteihin osallistui viisi joukkuetta. T11-sarjassa Vauhdin juoksijat Julia Suolaniemi, Jade Hukka, Milja Välläri ja Natalia Osowska ylsivät 4×50 metrin viestissä upeasti pronssille ajalla 30,94.

9-vuotiaiden sarjassa 8×50 metrin sukkulaviestijoukkue sijoittui kahdeksanneksi ajalla 1.30,4. Joukkueessa juoksivat Niklas Hukka, Hilma Heino, Kerttu Kovero, Vilma Yli-Koivisto, Eelis Huovilainen, Enni Sundström, Sini Kirkkomäki ja Ilona Rahkonen.

Niin ikään 9-vuotiaiden 4×400 metrillä Vauhdin joukkue ylsi hienosti kuudenneksi ajalla 6.17,28. Vaativalla ratakierroksella ja jännittävässä kisassa viestikapulaa kuljettivat Enni Sundström, Hilma Heino, Vilma Yli-Koivisto ja Ilona Rahkonen.

T13-sarjoissa Vauhdin värejä nähtiin sekä pikaviestissä että pitkässä viestissä. 4×100 metrillä Lotta Sannamo, Venla Mattila, Sara Sipilä ja Laura Ratilainen sijoittuivat 11. sijalle ajalla 58,88. Julia Suolaniemi, Lotta Sannamo, Sara Sipilä ja Venla Mattila toivat viestikapulan maaliin 4×600 metrin viestissä aikaan 8.25,73 sijoittuen tiukassa kisassa viidenneksi.

Mari Yli-Koivisto

T9-sarjassa Vauhdin joukkue sijoittui 4x400 metrin viestissä kuudenneksi.
11-vuotiaiden tyttöjen pronssijoukkue, joukkueen viides jäsen maskotti toi joukkueelle lisätsemppiä kisaan.
Vauhdin tytöt palkintopallilla saamassa pronssimitaleita (oikealla).