Toimitsijoiden ja muiden yleisurheilun aktiivien iltapäivän vietto 24.10. peruutettu

19.10.2020

Joudumme valitettavasti perumaan iltapäivätapahtuman tiukentuneen koronatilanteen takia.

Kiitokset kaikille aktiivisuudesta ja ahkeroinnista kuluneena kesänä ja liikunnallista loppuvuotta kaikille vauhtilaisille perheineen!

* * * * *
Hei kaikki Vauhdin ystävät!

Toijalan Vauhti järjestää vuoden mittaan toiminnassa mukana olleille apukäsille perheineen iltapäiväriennot lauantaina 24.10. klo 13 alkaen kesäteatterin alueella Toijalan satamassa. Tämä ulkoilmatapahtuma on kevennetty ”koronaversio” perinteisestä toimitsijaillanvietosta.

Tapahtuma alkaa perinteisellä matometsällä (joukkueiden kokoaminen klo 13 !) , jonka jälkeen maistuu herkullinen pyttipannu lisukkeineen. Ruokailu tapahtuu siis ulkona - kesäteatterin katsomossa on riittävästi turvavälillisiä istumapaikkoja.

Ruokailun jälkeen vuorossa on kertausta menneestä kaudesta ym. infoa seuran puheenjohtajan Heidi Hiden-Knuutilan ja yleisurheilujaoston puheenjohtajan Kari Uolamon kertomana. Tilaisuuden lopuksi maistuvat kahvi/tee/mehu lisukkeineen!

Tervetuloa siis koko perheen voimin syksyn näyttämölle! Varustautukaa kelien mukaisella (mato)metsävaatetuksella. Pidetään säästä riippumatta lämminhenkinen tapahtuma koronaturvallisuus huomioiden.

Ilmoittautumiset (montako aikuista/lasta) viimeistään lauantaina 17.10. sähköpostilla osoitteeseen kirsi@kirsilla.com .

Lämpimästi tervetuloa siis kaikki ohjaajat, kilpailujen toimitsijat (niin seuran omissa kuin isommissa kisoissa mukana olleet) sekä muut kesän toiminnassa mukana olleet perheineen iltapäivän viettoon!