Vattenfall seuraottelu ke 19.6.2013 klo 18 alkaen Forssassa

11.6.2013

Vattenfall seuraottelu pidetään ke 19.6.2013 klo 18 alkaen Forssassa.

Liitteenä olevassa dokumentissa sarjat, lajit ja ohjeet.

Ilmoittautukaa kisoihin kilpailukalenteri.fi kautta su 16.6. mennessä.

Huom! Osanotto-oikeus yksi laji + kävely + viesti

Seura maksaa osanottomaksun

Jos tarvitsette kyytiä kisoihin, ota yhteyttä Kariin 040 527 7360 tai sähköpostilla.

• Moukaria heitetään Vieremän hiihtostadionilla, jonne yhteislähtö urheilukentältä klo 18.00! Salaman sivuilta hiintojaosto/stadion löytyy alueen kartta ja ajo-ohjetta

• Kenttälajeissa on kaikilla kilpailijoilla neljä suoritusta.

• Korkeuden nostot:  T/P11 80-90-100-106-111-116-121-125-129-132-+2cm

OHJEITA JA MUUTA KISAINFOA:

• Kilpailussa noudatetaan Vattenfall-cupin sääntöjä
  • Kilpailuissa noudatetaan yleisurheilun/lasten yleisurheilun sääntöjä
  • Urheilijalla tulee olla voimassa oleva yleisurheilulisenssi
  • Urheilija voi osallistua omaan sarjaansa, tai ylempään ikäsarjan kisaan. Kuitenkin vain yhden ikäluokan sarjaan samassa kisassa (myös viesti)
  • Urheilijalla on osallistumisoikeus yhteen henkilökohtaiseen lajiin ja yhteen viestiin sekä kesäkuussa että heinä-elokuussa.
  •  Kesäkuun 1000 m kilpakävely suoritetaan kaikissa sarjoissa yhtäaikaa. Jokaisessa sarjassa osallistuja voi olla tyttö tai poika. Kävelyn osanottaja voi osallistua yhteen henkilökohtaiseen lajiin ja viestiin kävelyn lisäksi.
  •  Kenttälajeissa jokaisella kilpailijalla on neljä suoritusta
  •  Seurasta voi osallistua korkeintaan 3  kilpailijaa ja viestijoukkuetta samaan lajiin.
  • Kesäkuun kilpailussa pitkät viestit ovat sekaviestejä, joissa 1. ja 3. osuuden juoksee poika ja 2. ja 4. osuuden tyttö

• Ilmoittautuminen kilpailukalenterin kautta (1 laji/urheilija). Jos kävelijällä on toinenkin laji, ilmoita siitä sähköpostilla (eila.savage@surffi.net)

• Kilpailupaikalla juoksulajien muutokset on tehtävä kilpailukansliaan viimeistään tuntia ennen lajin aikatauluun merkittyä alkamisaikaa. Kenttälajien muutokset tehdään suoraan lajipaikoille.

• Kilpailunumeroita käytetään ainoastaan viesteissä.

• Viestien juoksujärjestykset pitää ilmoittaa klo 19.00 mennessä erillisellä varmistuslapulla kansliaan.

• ”Pitkät viestit ovat sekaviestejä, joissa 1. ja 3. osuuden juoksee poika ja 2. ja 4. osuuden tyttö.”

• Katsomon takana on pukuhuoneet. Yleisö WC löytyy kuuluttamo-rakennuksesta.

• Alueella palvelee myös Forssan Salaman kisakahvio.

• Tiedustelut eila.savage@surffi.net / 040-5715606

Liitteet