Kutsu yleisurheilun talkooväelle illanviettoon Halkosuon metsästysseuran majalle lauantaina 10.10.

27.9.2015

Toijalan Vauhti kutsuu kaikki yleisurheilukisoissa, -harjoituksissa, hölkissä, kioskissa ja muussa toiminnassa mukana olleet (vaikka vain yhdenkin kerran mukaan päässeet!) talkoolaiset perheineen leppoisaan illanviettoon Halkosuon metsästysseuran majalle lauantaina 10.10. klo 15.30 alkaen.

Ohjelmassa perinteisiä lajeja: matojen metsästystä, syöntiä (ei kuitenkaan matojen…), herkuttelua, jutustelua, kevyttä kisailua ja makkaranpaistoa. Ilta päättyy noin klo 21.00.

Ottakaa mukaan nälkäiset vatsat, säänmukainen vaatetus ja kiireetön mieli  ja lähtekää nauttimaan syksyisen metsästysmajan tunnelmasta.

Ilmoittautuminen ruokailujärjestelyjen vuoksi viimeistään sunnuntaihin 4.10. mennessä: kirsi@kirsilla.com tai 0500234722/ Kirsi. Kerro ilmoittautuessasi aikuisten/ lasten määrä.

Terveisin:

Heidi Hiden-Knuutila, puheenjohtaja/ Toijalan Vauhti
& Kirsi ja Tupu

Tervetuloa!

Ajo-ohje majalle: Toijalasta Kurisjärventietä/ Riisikkalantietä Urjalan suuntaan (tie 2847) n. 7 km. Käänny Riisikkalantieltä oikealle Alhontielle (tienviitta HMS-maja + Toijalan Vauhti- kyltti), tästä majalle n. 2,3 km.

Liitteet