Akaa Liikkuu -nuorisokilpailut su 16.6.2013 klo 12

15.6.2013

Tervetuloa paikallislehti Akaan Seudun ja Toijalan Vauhdin järjestämiin yhdeksänsiin Akaa Liikkuu -nuorisokilpailuihin! Kilpailua on järjestetty vuodesta 2005 lähtien! Katso kuvat viime vuoden kisoista

Kilpailut avaa Akaan Seudun päätoimittaja Juha Kosonen. Seuraavassa päätoimittajan tervehdys tapahtumaan osallistuville:

Tervetuloa Akaaseen!

Toijalan Vauhti on jo usean vuoden ajan järjestänyt vapaaehtoisvoimin paikallislehti Akaan Seudun nimikkotapahtuman Akaa Liikkuu. Vapaaehtoistyö on kaikissa urheiluseuroissa korvaamattoman arvokasta toimintaa, eikä sitä mielestäni koskaan korosteta tarpeeksi. Ilman vapaaehtoisia eivät suomalaiset urheiluseurat pyörisi ja moni paikkakunta olisi ilman liikunnan iloa ja liikunnan sekä urheilun - kilpaurheilunkin - mukanaan tuomaa jännitystä ja julkisuutta.

Tervetuloa kaikenikäisten Akaa Liikkuu -liikuntatapahtumaan Toijalan urheilukentälle. Tehdään yhdessä liikkuva ja vaikuttava tapahtuma. Nautitaan kesästä ja toistemme seurasta. Leikkimielinen Akaan lehtikeihäänheitto olkoon päivän päälaji, mutta ei unohdeta pienimpien ponnisteluja juoksuradallakaan.

Nautitaan liikunnasta!

T/P 5: 40m, pallonheitto
T/P 3: 40m

Lehtikeihäänheiton mestaruuskilpailu:

Sarjat miehet/naiset - kaikille avoin huumorimielinen kilpailu ikään katsomatta, myös lapset ja nuoret, ei osallistumismaksua! Ks. säännöt sivun alalaidassa olevasta liitetiedostosta. Tämä laji sopii kaikille, sillä heittoväline ei paljoa paina - kyseessä on taito- ja tuurilaji!

ENNAKKOILMOITTAUTUMISET:

• perjantaihin 14.6. mennessä
  • 9-15v sarjat (yu-lisenssin omistavat): www.kilpailukalenteri.fi
  • muut tällä sähköisellä lomakkeella (ennakkoilmoittautuminen suljettu)
  • lehtikeihäässä ilmoittautumiset paikan päällä puoli tuntia ennen kilpailua

JÄLKI-ILMOITTAUTUMISET:

• jälki-ilmoittautuminen mahdollista paikan päällä viimeistään 1 h ennen oman lajin alkua!

Osallistumismaksut:

• ennakkoon ilmoittautuneilta 5 euroa / laji. Tilille: Akaan Seudun OP / Toijalan Vauhti FI 15 5472 0450 0959 20
  • jälki-ilmoittautuminen paikan päällä 8 euroa / laji
  • 5- ja 3-vuotiaat  ilmaiseksi
  • lehtikeihäässä ei osallistumismaksua
  • vauhtilaisilta ei osallistumismaksua!

Palkinnot:

• Kaikissa sarjoissa kolmelle parhaalle.
  • 5-vuotiaille ja nuoremmille kaikille osallistumispalkinnot.
  • Lehtikeihäänheitossa palkinnot kolmelle parhaalle sarjoissa miehet/naiset - maineen ja kunnian lisäksi!
  • Palkinnot lahjoittaa paikallislehti Akaan Seutu.

Tiedustelut:
tuulikki.moisio(at)upm.com, puh. 040 821 0346