Toijalan Vauhdin yleisurheiluharjoitukset kesällä 2014

12.5.2014

Kuinka aloittaa yleisurheilu?
Tule kentälle kokeilemaan ja ilmoittaudu ikäryhmäsi ohjaajalle. Kokeile vapaasti muutama kerta onko yleisurheilu sinun lajisi, jonka jälkeen voit täyttää ilmoittautumisen ja maksaa kausimaksun. Tilaamme sinulle lisenssin, joka toimii vakuutuksena ja oikeutena osallistuja kilpailuihin.

HUOM!
1. Kesäkauden avajaiset 20.5.2014 (kerrotaan kesän toiminnasta ja vastataan kysymyksiin).
2. Toijalan Vauhdin yleisurheilun maksut tästä.. (toimintamaksun ja jäsenmaksun ero)
3. to 22.5.2014 & to 5.6.2014 harjoitukset peruttu. Toisen tilaisuuden johdosta.
4. Tilaamme urheilijalle lisenssin kun ilmoittauminen ja toimintamaksu ovat kunnossa.
5. Voit tarkistaa onko sinulla lisenssi täältä.. ("Etsi urheilija" kirjoita urheilijan nimi).

4-6-vuotiaat kesäkausi 2014

Tiistaina klo 18.00 - 19.00 Toijalan urheilukenttä

Sisältö:
Tutustutaan eri yleisurheilulajeihin, leikitään, pelaillaan jne. Joka toinen tiistai 4-6-vuotiaat kilpailevat leikkimielisesti (viikkokilpailut).

Hinta:
Kesäkausi 30eSisältää ohjatut harjoitukset, lisenssin, omien kilpailujen (viikkokilpailujen) palkinnot, ilmaisen osallistumisen Vauhdin järjestämiin kilpailuihin.

7-10-vuotiaat kesäkausi 2014

Tiistaina klo 18.00 - 19.30 Toijalan urheilukenttä
Torstaina klo 18.00 - 19.30 Toijalan urheilukenttä

Sisältö:
Monipuolista harjoittelua pelien, leikkien, tekniikkaharjoitusten ym. avulla, tarkoituksena kehittää tasapuolisesti nuoren urheilijan lihaskuntoa, kestävyyttä, liikkuvuutta ja lajitekniikan hallintaa.

Hinta:
Kesäkausi 50e + jäsenmaksuSisältää ohjatut harjoitukset, muut harjoituksetlisenssin, omien kilpailujen (viikkokilpailujen) palkinnot, ilmaisen osallistumisen Vauhdin järjestämiin kilpailuihin, sekä sisulisäkilpailuihin.

11-15-vuotiaat kesäkausi 2014

Tiistaina klo 18.00 - 19.30 Toijalan urheilukenttä