Toijalan Vauhdin 110v juhlakuvat 6.5.2017

Suomen Urheiluliiton toimitusjohtaja Jarmo Mäkelä saapuu juhlapaikalle. Hänet toivottaa tervetulleeksi Vauhdin puheenjohtaja Heidi Hidén-Knuutila.
Kuvat: Ari Viljanen
Seiväshypyssä aikoinaan suurta menestystä saavuttanut Eeles Landström hänestä rakennetun näyttelyseinän luona.
Ilmari Saunamäen mitaleita.
Juhlanäyttelyssä oli esillä mm. Vauhdin SM-viestijoukkueen mitaleita ja Emma Millardin palkintoja.
Juhlaan koottiin lähes sama "Vauhdin 110 vuotta" -näyttely, jollainen oli myös Toijalan kirjastossa.
Toijalan Pallo-Veikkojen joukkuekuva 1960-luvulta.
Suomen lipun juhlaan toivat Touko Sirkesalo, airueina Joni Uolamo ja Sarianne Moisio.
Toijalan Mieskuoro esitti juhlassa kaksi laulua seuran perustamisen ajoilta.
Vauhdin puheenjohtaja Heidi Hidén-Knuutila ja SUL:n toimitusjohtaja Jarmo Mäkelä.
ToVoLi:n Bailando-ryhmä toi väriä juhlaan.
Juhlassa puhui myös kansanedustaja ja urheiluvaikuttaja Pauli Kiuru.
Suomen Urheiluliiton Lasse Viren -mitalin sai Kari Uolamo.
Vauhti-mitaleilla muistettiin mm. Vuoden vauhtilaisia ja muita seurassa vaikuttaneita henkilöitä.
Huomionosoitusten saajat ryhmäkuvassa.
Lisäkuvia näyttelystä. Kuvat: Tuulikki Moisio